klachten formulier - VOS naaimachines Emmen & Assen. GOEDkoop in alle merken

Zoeken
Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Professioneel, eerlijk en betrouwbaar.

Drie kernwoorden die voor mij belangrijk zijn.
Goede en eerlijke voorlichting en vakkundig onderhoud aan uw machines; daar staan wij voor.
En als het even niet meezit, als u toch niet tevreden bent over onze geleverde diensten
laat het mij zo spoedig mogelijk weten. Graag zoek ik samen met u naar een oplossing.

Voorkom onduidelijkheid:
Vaak horen wij in de winkel: "Hij doet niets meer!", als mensen hun naaimachine voor een reparatie langs brengen.
Als we dan doorvragen in de winkel blijkt dat:
- het lampje soms niet brandt
- de machine soms steken overslaat of
- dat er soms grote lussen aan de onderkant van de stof zitten.
Als we doorvragen kunnen we een duidelijke kalchtenomschrijving noteren wat later het opsporen van de klacht vereenvoudigd. Als we even geen tijd hebben om door te vragen blijft uw klacht onduidelijk voor de monteur waardoor hij minder goed de oorzaak van uw klacht zal kunnen achterhalen.
Tip: 1)Neem een voorbeeld mee van wat u niet goed is. Bijv. lapje stof met onregelmatig steken.
2) Probeer uw klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven.

Voorkom zoek geraakt delen:
Lever uw machine compleet in met snoer, pedaal, spoelhuis en spoeltje en bevestig het normale naaivoetje. Stop het pedaal met snoer in de koffer van uw machine (eventueel met naam en adres) of stop het pedaal in een plastic zak als u alleen een losse hoes om uw machine heeft. Een los pedaal raakt gemakkelijk kwijt tijdens het vervoer naar ons toe of op de terug weg.

Nog steeds geen mooie steek?
Alle naaimachines worden door ons getest. Op iedere naaimachine wordt een proeflapje genaaid. Maar bedenk wel dat een mooie steek afhankelijk is van veel dingen.
1) Controleer eerst of u uw machine goed heeft ingeregen.
2) Controleer nogmaals of u uw machine wel goed heeft ingeregen, want bij die eerste dacht u vast dat het u niet zal overkomen, u naait immers al zo lang...
3) als u controleerd of u de machine goed heeft ingeregen doet u dat natuurlijk met goed naaigaren; bijv. G├╝termann alles naaigaren en een goede naald zoals bijv. Schmetz Nm 80.

Toch nog niet tevreden?
Kom dan gewoon even terug en vertel mij wat er niet goed gegaan is. Maak indien mogelijk hiervoor telefonisch even een afspraak zodat u er zeker van bent dat ikzelf aanwezig ben. In veel gevallen zal ik proberen het probleem direct voor u op te lossen.
Of vul het onderstaande klachtenformulier in:

Rob Vos (eigenaar)
Vos naaimachines Emmen


klachtenformulier:









 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu